איך לבחור סולם מתקפל/מדרגות נשלפות לעליית גג?

איך לבחור סולם מתקפל / מדרגות נשלפות לעליית גג / סולם אקורדיון?

מדרגות נשלפות מהתקרה אשר מוכרות גם בשמות אחרים כגון מדרגות לעליית גג, מדרגות מתקפלות, סולם אקורדיון או סולם נשלף הם למעשה מדרגות בעלות שטח קטן – תפיסת שטח הסולם המתקפל הקטן ביותר היא 70/50 ס"מ בלבד וקיימים גם סולמות מתקפלים לעשרות מידות פתח שונות לפי הצורך.

מדרגות מתקפלות מיועדות ללקוחות עם פתח קטן מאוד בתקרה \ קיר, מדרגות לעליית גג / בוידם, לבעלי חנויות ומשרדים ולקוחות עם בתים פרטיים עם אחסון פנימי. "מדרגות נשלפות" או בשמם העממי "סולם מתקפל" הינם סולמות לעליית גג , סולם נשלף מתקרה.

פונקציונליות ונוחות השימוש

למעשה ניתן ומתאפשר לעלות במדרגות סולם עליה לגג חיצוני באופן אנכי ובצורה מהירה ובטוחה- בנקודת שטח ממוקדת וקטנה מאוד. תפיסת שטח של סולם מתקפל נשלף (מדרגות מתקפלות לעליית גג) הינה מזערית, וידוע כי מסיבה זאת משתמשים בסולם לעליית גג בתור סולם עליה לגלריה בחנויות מפאת חיסכון במקום, וכן המדרגות המתקפלות משמשות גם לירידה למרתפים ודירות סטודיו ("מדרגות מתקפלות למרתפים").

סוגי סולמות מתקפלים

הסוגים אשר קיימים בתחום של סולם מתקפל הם רבים, אולם יש להבדיל בין הסוגים השונים והאיכויות השונות. הסולמות המתקפלים הטובים ביותר מיובאים מאיטליה – אלו הם סולמות לעליית גג "דגם סולם שמיניות קו נבון" אשר בנויים מפלדה חזקה ואיכותית בעלי שלבי דריכה של מרותכים לדפנות הסולם המתקפל (להבדיל מסולמות בעלי איכות נמוכה בהם נעשה הדבר על ידי חיבורי "ניטים" – שעשויים להתפרק לאחר תקופה קצרה).

אביזרים נלווים לגגות

מעל הסולם המתקפל ניתן להשיג מקו נבון מכסה גג נפתח מפלדה מגולוונת.
זהו סוגר גג מוגן מים מקצועי ומגלוון חם נגד קורוזיה (חלודה). למכסה יש מעצור למניעת פתיחה מלאה המאפשר עמידה ברוח כשהמכסה פתוח. כמו כן, הוא מצויד בידית פנימית וחיצונית לפתיחה קלה ובריח וסידור נעילה למניעת פריצה מהגג כלפי הדירה. המכסה מופיע בהמון מידות ייצור כולל מידות שמכתיב הלקוח. מכסה גג פלדה מגולוון מתאים לכל מזג אוויר! בהשוואה לגגות בד מסורתיים או גגות פוליקרבונט, מכסה גג פלדה מגולוון הינו מעולה ועמיד ולכן הוא מתאים לכל עונות השנה ומחזיק מעמד זמן רב יותר. גג מכסה מגולוון מוגן על ידי ציפוי בעל ביצועים גבוהים אשר מונע דהייה וחלודה, ועמיד בפני רוח, גשם ושלג, ומגן עליכם מפני השמש וקרני UV מזיקות.

סולם מתקפל תוצרת איטליה

סולם מתקפל חזק מיובא מאיטליה ע"י חברת "קו נבון מדרגות" בחולון ומשווק בפריסה ארצית במחירים נמוכים ואטרקטיבית מאוד! סולם זה (מודל "סקארי" ו "פנטוזי") משמש גם בתור סולם לגלריה והינו בלעדי בעיצובו וחוזקו הרב כך שהוא מיועד לפתיחות וסגירות סולם רבות ויומיומיות תוך עמידה במאמצים רבים של עומס ("מדרגה מתקפלת").

לסולם זה יש מעקות צד וגם מעקות בחלקו העליון של הסולם המתקפל אשר מאפשרים לאדם אשר עולה במדרגות המתקפלות לעלות בבטחה וביציבות. לסולם יש מערכת קפיצים כפולה והוא כולו מגולוון נגד חלודה. המדרך של הסולם המתקפל בנוי עם הטבעה נגד החלקה והוא מצויד גם בגלגלי גומי על שלב הדריכה הראשון לצורך מניעת שריטות בריצוף.

התקנת סולם לעליית גג

סולם לעליית גג קונים אצל המומחים!

קו נבון מדרגות מייבאת גם פתרון ייחודי הנקרא "סולם צד אנכי" (גם כן ממודל "סקארי" ו"פנטוזיי") המאפשר להתקין סולם נשלף גם בפתחים קטנים בקיר (בניגוד לפתח מדרגות בתקרה) אשר נפוצים בבתים עם חלל כפול או בגלריות שבהן לא ניתן ליצור פתח מדרגות מתקפלות ברצפת הגלריה.

המאמר נכתב בנושא – סולם מתקפל/ סולם אקורדיון/ סולם נשלף לעליית גג.

חברת קו נבון מדרגות היא החברה היצרנית המובילה בישראל למדרגות עשויות מתכת בשילובים שונים, חיפויי עץ ויבואנית סולמות מתקפלים. “קו נבון” הוא המפעל הוותיק, המקצועי והמנוסה בישראל בתחום ייצור מדרגות פלדה בשילוב עץ, אבן וזכוכית וכן סולמות מתקפלים לעליית גג (נשלפים מתקרה).

אנחנו מספקים גם שירות התקנת סולם לעליית גג דרך מתקין חיצוני, והניסיון הרב שצברנו לאורך השנים והיכולות אשר מוכרות היטב לאדריכלים, מעצבים ובונים בישראל – מעניקים ביטחון עצום ללקוחות חדשים ותמורה אמיתי וצודקת לכספם. בקו נבון משלבים בין פלדה, עץ, אבן וזכוכית באומנות, התוצאה מהווה פסל עיצובי מרהיב ומדויק הזוכה לרמת גימור גבוהה וניבנה בהרבה תשומת לב, אהבה ונשמה.

מעוניינים לרכוש סולם מתקפל לעליית גג? צריכים מידע נוסף בנושא? צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 03-5564972 ונשמח לתת לכם שירות!