מדרגות ברזל ועץ

נמצאים בתהליך בנייה או שיפוץ של הבית?

תהליך בנייה של בית פרטי או בית דו משפחתי עם 2 מפלסים או יותר, כולל בין היתר תכנון וייצור של מערכת לעלייה ולירידה בין המפלסים בבית. מערכת כזו בבית מיועדת לשימוש יום יומי ולכן האיכות והעיצוב שלה בר משמעות לשגרה היום יומית של בני המשפחה החיים בבית. העיצוב הנפוץ ביותר כיום הוא גרם מדרגות ברזל ועץ המביא איתו הן בטיחות מקסימלית והן עיצוב בסטנדרט גבוה במיוחד. אנחנו בחברת קו נבון מתכננים, מייצרים ומתקינים מגוון רחב של עיצובים מרהיבים בהתאמה אישית ללקוח ואנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר בתהליכי הייצור.

תכנון וייצור במפעל מקצועי

תהליך התכנון והייצור של מדרגות מתחיל במפעל שלנו הממוקם בעיר חולון. הצוות שלנו במפעל מייצר מגוון רחב של סוגי מדרגות בתהליך מהיר יעיל ואמין. אנחנו בחברת קו נבון מייבאים פלדה ועץ מהמפעלים הגדולים בעולם ומשתמשים בהם לתהליכי הייצור המתקדמים שלנו. מכיוון שכל התהליך מתבצע דרכנו ללא עלויות של צד שלישי, אנחנו יכולים לספק לכם את המחירים הטובים ביותר בהתאם לתקציב מוגדר מראש. 

עיצוב מושלם ובטיחות מירבית 

אם אתם מעוניינים בעיצוב כפרי עם שימוש של עץ, אנחנו בחברת קו נבון נוכל לייצר ולעצב עבורכם גרם מדרגות עץ באיכות גבוהה במיוחד המשלב עיצוב מפואר ויוקרתי עם בטיחות מקסימלית. חומרי הגלם שאנחנו בחברת קו נבון משתמשים בהם מאפשרים בלאי נמוך במיוחד ואפשרות להשתמש במדרגות עץ לשנים רבות ללא צורך בתחזוקה שוטפת. השילוב בין מתכת ועץ מאפשר לצוות שלנו לייצר עבורכם את המוצר הטוב ביותר שישמש אתכם לשנים רבות.

שילוב של פלדה איכותית ועץ

על מנת לייצר עבורכם את המוצר הטוב ביותר לבית, אנחנו בחברת קו נבון משתמשים בפלדה באיכות גבוהה לבניית הבסיס. בסיס של מדרגות מתכת מאפשר לנו לספק לכם ולבני המשפחה בבית בטיחות מקסימלית לשנים ארוכות כאשר חומר המתכת אינו מחליד ועומד בתנאי מזג אוויר משתנים כגון לחות גבוהה, קרני שמש חזקות (במידה ונכנסות לתוך הבית) וקור. הבסיס של מדרגות מתכת מביא איתו יציבות מירבית ללא פשרות. מבחינת מחירים, אנחנו יכולים לספק לכם גם מדרגות זולות המותאמות לתקציב שלכם על פי תכנון מקדים של הצוות שלנו ביחד איתכם. כאן באתר תוכלו לראות סוגים שונים של מדרגות זולות בקטלוג המוצרים שלנו.

הזמנת מדרגות ברזל ועץ מהחברה הותיקה בישראל

להזמנה של מדרגות ברזל ועץ המיוצרות באחד המפעלים המקצועיים בישראל, התקשרו אל הצוות שלנו דרך מספר הטלפון המופיע באתר, או מלאו את הפרטים האישיים שלכם בטופס רישום הפרטים המופע כאן באתר.