מדרגות לולייניות מחיר

מדרגות לולייניות מחיר ללא תחרות ! 


מדרגות לולייניות או בשמם הנוסף מדרגות ספירליות\ סיבוביות נעשות בהזמנה אישית אצלנו בקו נבון מדרגות. מדרגות לולייניות מחיר שאנו מייצרים הן בטוחות ותקניות לפנים הבית, לעליית גג למרפסות והכל במחירים נוחים וללא תחרות. אצלנו בקו נבון מדרגות, תוכלו למצוא מגוון רחב ובלתי מתפשר של מדרגות לולייניות ספירליות בעיצובים שונים. 

מדרגות לולייניות מעוצבות וייחודיות לבית 


שלא כמו מדרגות רגילות, מדרגות לולייניות מעוצבות דורשות יצירתיות גבוהה ותכנון מוקפד לעיצוב וייצור. בייצור מדרגות לולייניות מעוצבות נמצאים טובי המומחים שלנו והמנוסים ביותר ומייצרים עשרות מודלים וסגנונות שונים של מדרגות לוליין. מבין הסגנונות ניתן להזמין מדרגות לולייניות מעוצבות מברזל בחיפוי חומרים שונים, העיצובים והסגנונות השונים יהיו בהתאם לעיצוב ולצורך, מדרגות לבית או לעליית גג. קיימים סוגים ומודלים רבים של מדרגות ב6 קטרים החל מקוטר 120 שהוא צר יחסית עד קוטר 170 שהוא רחב יותר. אצלנו תמצאו מדרגות לולייניות מחיר שלא קיים בשוק תוך הקפדה על עיצוב ובטיחות.

מדרגות לולייניות מרובעות

 
כמו שציינו מגוון הסגנונות במדרגות לולייניות הוא רחב והשפע בעיצובים אינו נגמר, אנו מייצרים גם במחשבה ותכנון רב מדרגות לולייניות מרובעות שבדרך כלל יתאימו לעליית גג פנימית או להוספת טקסטורה ועניין לקומות נוספות בבית. מדרגות לולייניות מרובעות הן סגנון מודרני וחדשני הדורש תכנון ועיצוב מוקפד על מנת שיהיה תקני ובטוח לעלייה וירידה בו. 

מדרגות לולייניות ספירלה


סגנון שהוא מקובל לרוב, בדרך כלל יהיה ביציאה ממרפסת בגינה או בתוך הבית לחלק מעיצוב מעניין ולא שגרתי בבית. תכנון ועיצוב מדרגות לולייניות ספירלה נעשה תוך הקפדה מחמירה על מנת שיהיו תקינות לשימוש וללא סיכון מיותר. מדרגות לולייניות ספירלה יכולות להיות בעלות מגוון סוגי חומר מפלדה ועד כל סוגי העץ או בחיפוי עץ על מנת ליצור עיצוב ייחודי לבית בדגש על בטיחות.

כל סוגי מדרגות ספירליות יתאימו לבתים וסגנונות שונים הן לחצר והן לפנים הבית. אנו קו נבון נעצב עבורכם מדרגות לולייניות מחיר שיתאים לכל כיס ללא וויתור על איכות החומרים והמוצרים, אנו נרצה ונעמוד על כך שתצאו מרוצים גם באשר למחיר. אצלנו יש את מיטב המומחים לעיצוב מדרגות לולייניות העומדות בתקנים ובעיצוב החומרים, מוזמנים להציץ בפרוייקטים ובגלריה שלנו, נשמח לעמוד לשירותכם!