חיפוי מדרגות חוץ בעץ

קו נבון – חיפוי מדרגות חוץ בעץ 

 
רבים נוטים לחשוב כי מדרגות חוץ בעץ אינם יכולות לעמוד לאורך זמן, ומה באשר לחיפוי מדרגות חוץ בעץ? 
אצלנו בקו נבון מייצרים את החומרים האיכותיים ביותר עבור כל סוגי המדרגות, הן פנים והן חוץ. כאשר מדובר בחיפוי מדרגות חוץ בעץ נעמוד בכל התקנים והאיכויות ללא פשרות ונעצב את המדרגות בצורה האיכותית ביותר על מנת שיהיו עמידות לאורך זמן.  

כאשר מדובר בחיפוי מדרגות חוץ בעץ הכוונה לכך שמשתמשים במדרגות קיימות או בונים מדרגות משיש, בטון, ברזל או כל חומר אחר ומדביקים עליהם את סוג העץ הנבחר בדבק והברגה ובצורה החזקה ביותר על מנת שיהיה עמיד וחזק לאורך זמן במיוחד מחוץ לבית שיעמוד בפני אקלים הארץ, לרוב העץ יהיה מסוג "דק" המשמש למדרגות חוץ ועמיד בפני תנאי מזג האוויר בארץ. בדרך כלל מי שירצה לבצע חיפוי מדרגות חוץ בעץ יהיה על מנת לרענן ולחדש את עיצוב החצר והבית ניתן להשיג את כל סוגי העץ לחיפוי המדרגות: אלון, אגוז וכו' הכל תלוי בסגנון והאווירה שנרצה לשדר לבית. המומחים המנוסים שלנו מבצעים את עבודות החיפוי בצורה המדוייקת והחזקה ביותר על מנת שתהיה עמידות
ואיכות ללא יוצא מן הכלל. 

חיפוי מדרגות חוץ קיימות  


אם ברצונכם לשדרג את הגינה והכניסה לבית, חיפוי מדרגות חוץ קיימות זה בדיוק הרעיון שיכול להתאים וליצור חמימות וביתיות גם מחוץ לבית. חיפוי מדרגות חוץ קיימות יוצר אווירה ביתית גם בעת הכניסה לבית או בישיבה בחצר הבית. חיפוי מדרגות חוץ בעץ יעשה בדרך כלל על בטון הקיים מחוץ לבית לרוב או לעיתים על ברזל. החומרים והדבק עמידים בפני כל סוגי האקלים הארצי ולכן העמידות תהיה לאורך זמן וללא חשש. 

כל סוגי העץ עוברים ייבוש, ליטוש וצביעה מיוחדים על מנת שיעמדו בכלל התנאים. מדרגות חוץ חיפוי ייעשה תוך הקפדה על החומרים וההדבקה, החיפוי לרוב ישתלב מצויין במדרגות מבטון או שיש כך שההדבקה תהיה טובה ומחזיקה בעוצמה רבה יותר.חשוב שתדעו מדרגות חוץ חיפוי אינם דבר של מה בכך,אצלנו תמצאו אנשי מקצוע בעלי מוניטין גבוה בתחום ותוכלו להתייעץ איתנו על מקום וסוג החיפוי שתרצו. 

נשמח לסייע לכם ולהגיע להתוצאה הטובה ביותר עבור הבית שלכם.