מדרגות מרחפות

זקוקים להתקנה של גרם מדרגות? כדאי שתכירו את השיטות החדישות לעיצוב מדרגות!

גרמי המדרגות בבתים פרטיים, בתים דו משפחתיים ודירות גן, הם בעלי השפעה ישירה על עיצוב הבית ומשלבים למעשה בין פרקטיקה לבין עיצוב אדריכלי. אנחנו בחברת קו נבון מדרגות מתכננים ומייצרים גרמי מדרגות בכל העיצובים כגון מדרגות מרחפות ומדרגות לוליניות מחומרי הגלם הטובים ביותר הקיימים היום. במפעל המקצועי והותיק שלנו בחולון (קיים למעלה מ-40 שנה) אנחנו מתכננים ומייצרים גרמי מדרגות על פי התאמה אישית למבנה שלכם ומשתמשים בפלדה לייצור הבסיס של המדרגות לבטיחות מלאה לכם ולבני המשפחה שלכם.

תכנון והתקנה של גרמי מדרגות

לכל סוג מדרגות יש את היתרונות שלו וההתאמה מתבצעת אצלכם בבית במידה והוא כבר בנוי, או על פי שרטוטים אדריכליים בבית הנמצא בתהליך בנייה. צוות המהנדסים שלנו מביא איתו ניסיון רב בתכנון אדריכלי מעמיק לכל סוג של מדרגות ויכול להתאים עבורכם את הגודל המתאים של מדרגות צפות או לוליניות מהאיכות הטובה ביותר. בקטלוג המוצרים שלנו כאן באתר, תוכלו למצוא מדרגות צפות באיכות מעולה המגיעות בחיפוי מרהיב של עץ מובחר שאנחנו מייבאים ממדינות שונות באירופה. 

עיצוב מותאם אישית עם הצוות שלנו

סוגי המדרגות השונים מאפשרים לצוות שלנו במפעל להתאים את גרם המדרגות למבנה שלכם בצורה מושלמת. בנוסף לכך, הצוות שלנו יכול לתכנן עבורכם מעקות מתאימות לכל סוג גרם מדרגות כגון מדרגות לולייניות ולאפשר בטיחות מלאה בכל עיצוב המתאים לסגנון שלכם. מדרגות לולייניות יכולות להיות מותקנות במבנים חיצוניים או פנימיים והם מספקים בטיחות מלאה לעלייה במדרגות במעברים צרים. בנוסף לכך, אנחנו בחברת קו נבון מדרגות יכולים להתקים עבורכם מדרגות ספירליות עם מעקה בטיחות איכותי מפלדה המחזיק לשנים רבות כמעט ללא בלאי. בקטלוג המוצרים שלנו באתר תוכלו למצוא מדרגות ספירליות בעיצובים מרהיבים ולבחור את העיצוב המועדף עליכם.

תיאום פגישה לתכנון גרם מדרגות מעוצבות

מוכנים לבחור את העיצוב המושלם לגרם מדרגות? רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר למדרגות מעורגלות, מרחפות או לוליניות? זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך האתר ולקבל מאיתנו הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה. הצוות שלנו יתאים עבורכם מדרגות מעורגלות, מרחפות או לוליניות בעיצובים מרהיבים ויוקרתיים לשדרוג העיצוב של הבית שלכם.

ייצור והתקנה של מדרגות מרחפות

מדרגות מרחפות מזמינים רק מהטובים ביותר – חברת קו נבון מדרגות! הניסיון של הצוות שלנו יאפשר לכם להגיע לעיצוב המתאים ביותר לסגנון ולטעם שלכם עם איכות חומרים גבוהה במיוחד ללא פשרות.