מדרגות עץ חיצוניות

מדרגות עץ חיצוניות – בקו נבון מדרגות  

מדרגות עץ חיצוניות לבית ולגינה מהוות טקסטורה ועניין ועושות רושם לבית נעים וחמים עוד לפני הכניסה אליו. כאשר מחליטים לבצע ולבנות מדרגות עץ חיצוניות בין אם זה בכניסה לבית או ליציאה לחצר הבית, חשוב לבחור סוג עץ איכותי שיתאים לאקלים הישראלי בדרך כלל יהיה עץ מסוג "דק". כמובן אצלנו יש כ15 סוגי עצים שונים המתאימים לכל סוג מדרגות שתבחרו, מדרגות עץ חיצוניות, מדרגות עץ מרחפות או בכלל מדרגות עץ וברזל. 

כל סוגי העץ אצלנו מיובאים ממדינות שבהם העצים מתאימים לאקלים הארצישראלי ועוברים יישון, ייבוש, ליטוש וצביעה של מספר שכבות רב על מנת שתהיה עמידות לאורך זמן והאיכות לא תיפגם. על מנת שמדרגות עץ חיצוניות יהיו איכותיות וישמרו לאורך זמן ישנו צורך בתחזוק שוטף והתאמת העץ גם עבור הסגנון העיצובי, ניתן למצוא אצלנו את מגוון סוגי העץ שיכולים להתאים למדרגות עץ חיצוניות החל מעץ אלון המוכר עד לסוגי עצים מיוחדים כמו אורן, אגוז אמריקאי, בוק יוגסלבי ועוד מגוון סוגים מיוחדים. 

מדרגות עץ מרחפות

מדרגות עץ מרחפות או בשמם הנוסף והמקצועי "מדרגות ציר צד מרחפות" הן סגנון מודרני וחדשני על אף שהוא נותן תחושה חמימה, ביתית ומנימליסטית לפנים הבית. כפי שניתן להבין משמם המקצועי "ציר צד" הכוונה לכך שהצירים יושבים בצד המדרגה ונראות כמרחפות. תכנון בנייה והקמה של מדרגות עץ מרחפות הוא אינו דבר של מה בכך ולכן נרדש תכנון ועיצוב מוקפד גם בעת בנייה והקמה של המדרגות כיוון שעליהן לעמוד בתקן בטיחותי לא פחות מעיצובי. תוכלו לראות באתר את מגוון הסגנונות של מדרגות עץ מרחפות שאותם עיצבנו כמו: מדרגות מרחפות בשחור בשילוב שיש מדרגות מרחפות בלבן ועוד.. את כל החלקים אנו מייצרים במפעל שלנו. 

מדרגות עץ וברזל

מדרגות עץ וברזל הן שילוב מעניין ומתבקש לרוב יותר תחושה ביתית יותר ומאסיבית יחד עם הברזל, השילוב של מדרגות ברזל בחיפוי עץ או שילוב של מדרגות עץ בלבד עם מעקה ברזל הוא פופולרי ונעשה בהרבה בתים ומבנים שונים. ניתן להתאים ולשלב מדרגות עץ וברזל שיהיה פחות בומבסטי ובולט ואף לצבוע ללבן.

מוזמנים להתרשם באתר וקבל רעיונות לעיצוב המדרגות שלכם בבית ונשמח לעמוד לשירותכם.