מדרגות עץ לחיפוי על בטון

רוצים להתקין בבית מדרגות איכותיות מעץ? אתם בדיוק במקום הנכון!

אם אתם מעוניינים לשדרג גרם מדרגות קיים, תדעו שזה אפשרי בהחלט ובמחיר משתלם במיוחד. באמצעות מדרגות עץ לחיפוי על בטון או על פלדה, ניתן להגיע לעיצוב מרהיבים ומרשימים שיהפכו כל גרם מדרגות ליוקרתי עם התכנון והעיצוב הנכון. אנחנו בחברת קו נבון מדרגות מספקים ללקוחות שלנו בכל רחבי הארץ שירותי תכנון, ייצור והתקנה של חיפויי עץ למדרגות מכל הסוגים עם התאמה מושלמת למבנה ולעיצוב הקיים. הצוות שלנו כולל מהנדסים ועובדי ייצור מהטובים ביותר בארץ המביאים איתם את הניסיון העשיר של החברה שלנו, הקיימת כבר למעלה מ-4 עשורים ברציפות.

תכנון והתקנה של מדרגות למבנה חיצוני

מלבד תכנון והקמה של גרמי מדרגות בתוך מבנים, הצוות המקצועי שלנו בחברת קו נבון מדרגות מספקים שירות איכותי לתכנון מדרגות חיצוניות העומדות בכל התקנים המחמירים ביותר. מדרגות חיצוניות שאנחנו מספקים לכם מיוצרות מחומרי גלם באיכות מעולה העמידים בפני תנאי מזג אוויר משתנים ופגעי מזג האוויר בתקופות שיא החורף ושיא הקיץ. מפעל הייצור שלנו בחולון יכול לשקם מדרגות ישנות ולשפר את העיצוב שלהן או לבנות גרם מדרגות חדש, איכותי וחזק לכל מבנה חיצוני בבעלות שלכם.

הוספת עץ לכל סוגי המדרגות

מעוניינים לשדרג מדרגות קיימות באמצעות חיפויי עץ? דרך המפעל המקצועי שלנו אתם יכולים להזמין מדרגות עץ אלון להרכבה על מדרגות בנויות ולשדרג את המראה של גרם המדרגות שלכם בצורה מושלמת, מהירה ונוחה. מדרגות עץ אלון להרכבה על מדרגות בנויות עשויות מעץ מלא, חזק במיוחד הנחשב ליעיל ביותר לעיצוב מדרגות. עץ האלון נחשב לחומר גלם יחסית גמיש אך חזק מאוד המאפשר התקנה גם בגרמי מדרגות חיצוניים הנדרשים לעמידה בפני גשמים חזקים, רוחות וקרני שמש חזקות.

מדרגות עץ לחיפוי על בטון באיכות מעולה

מעוניינים לקבל עוד פרטים על מדרגות עץ לחיפוי על בטון או מתכת? רוצים לקבל הצעת מחיר לשדרוג גרם המדרגות שלכם? צרו איתנו קשר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע כאן באתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר. הצוות שלנו ישמח לתכנן עבורכם את חיפויי העץ היפים ביותר לגרם המדרגות שלכם.