מדרגות עץ למכירה

מדרגות עץ למכירה רק אצלנו בקו נבון! 


אנו קו נבון יבואנים בלעדיים למגוון סוגי עצים המשמשים עבור מדרגות עץ פנים וחוץ. ובעקבות כך קיים אצלנו מגוון רחב של סוגי עץ בצבעים, גדלים וסגנונות שונים המעידים גם על איכותם והחוזק שלהם. על מנת שנוכל לייצר מדרגות עץ למכירה עבורכם, העצים עוברים תהליך עישון וייבוש קפדני נגד חרקים ומזיקים אחרים על מנת להבטיח איכות ללא פשרות. 

בקו נבון אנו מחזיקים בשתי נגריות ובכך מאפשר לנו לייצר מדרגות עץ במגוון הסוגים והאיכויות, תוכלו למצוא אצלנו למשל סוגי עץ כמו אורן, אגוז ברזילי, אלון על מגוון סוגיו (אמריקאי\אירופאי) ועוד.. לכל עץ הגוון שלו והטקסטורה שהם מעניקים למוצרים. בדרך כלל מדרגות עץ למכירה יהיו עבור בתים בעיצוב חמים אך עם זאת יוקרתי. 

מדרגות עץ לגינה


רבים נוטים לחשוש מלעצב מדרגות עץ לגינה כיוון שעלולות לאבד עם הזמן את האיכות בגלל עונות השינה, את כל סוגי העצים אנו מייבאים באופן עצמאי ובוחרים במיוחד את סוגי העצים המתאימים לאקלים בארץ לאחר שעוברים תהליך ייבוש וטיפול נגד המזיקים אנו צובעים אותם בצבעי אפוקסי במספר שכבות וייבוש בין שיכבה לשיכבה על מנת להעניק הגנה מרבית לעץ. מדרגות עץ לגינה ברמה הגבוהה ביותר על מנת שהאיכות לא תיפגם לאורך השנים. יחד עם זאת חשוב לשמר אחת למספר חודשים את העץ על מנת להעניק לו ברק ולחזק על מנת שלא ישחק

מדרגות עץ לבית


במבט ראשוני, מדרגות עץ יוצרות אווירה חמימה וביתית, כאשר נרצה לעצב מדרגות עץ לבית יש לקחת בחשבון היבטים נוספים על מנת לקבל את התוצאות הרצויות, בעת עיצוב הבית נוכל לסייע לכם את סוג העץ מבחינת הצבע וההתאמה לסגנון הבית, ניתן במדרגות עץ לבית לשלב סוגי חומרים שונים כדי לתת אופי מעניין לבית, למשל שיש בחיפוי עץ, ברזל בחיפוי עץ וכו. השילובים הם בלתי נגמרים אך חשוב מכך הוא מה נרצה לשדר ולרענן בבית.

האיכות של מדרגות עץ למכירה בין הבית לגינה אינה משתנה, כל סוגי המדרגות הינם באיכות גבוהה במידה שווה ועוברים אותו תהליך על מנת לשמר ולקבל מוצר איכות ללא פשרות. אנו קו נבון נסייע לכם לעצב מדרגות בטוחות ואיכותיות עבורכם!