מעקות ברזל לבית

אין בית ללא מעקה, מכל סוג שהוא על מנת להוות ביטחון ולמנוע סכנות. מעקות ברזל לבית הם יציבים ועמידים בכל סוג של עיצוב. ניתן לעצב ולסגנן בעיצובים גאומטרים שוניםובעיצובים פשוטים אך יוקרתיים לבית. אנו בקו נבון מעצבים את כל סוגי המעקות עבור מעקות פנים וחוץ למרפסות ולמדרגות הבית. 

מעקות ברזל לבית אין דבר הכרחי בפני עצמו ודורש הקפדה על בטיחות ויציבות למען דיירי הבית. הודות לטכנולוגיות של היום צבעי הברזל יכולים להיות בגוונים שונים וליצור יוקרתיות גם בעיצוב והצורה  על מנת שלא תהיה תחושה של מאסיביות בבית אל תחושה ביתית וגם מודרנית. 

מעקות ברזל לבית ניתן ואף רצוי לעצב בצורות גאומטריות שונות או בסגנונות פשוטים יותר של חבלים בעזרת המעצבים ואנשי המקצוע המנוסים שלנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד לתוצאה הרצויה, נקפיד על הדברים הקטנים על מנת שהמעקות יהוו ביטחון ושקט עבורכם. 

מעקות ברזל חוץ

מעקות ברזל חוץ נדרשת יותר מאסיביות ויציבות על מנת שגם יעמדו בכל תנאי מזג האוויר והאקלים הארצישראליים. למרפסות וגדרות מעקות ברזל חוץ יהיו בולטים יותר וגם בהם ניתן לעצב טקסטורות וסגנונות שונים. אנו מקפידים על איכות ויציבות המעקות ולכן נמליץ מעקות מעט יותר בולטים בשונה מהבית.

מעקות ברזל למדרגות 

בעיצוב הבית כיום, מדרגות תופסות חלק מרכזי בבית ובשונה מבעבר הן בולטות ומהוות יותר עניין בבית לכן כאשר ישנה חובה להתקין מעקות גם חשוב העיצוב ולדעת על מה גם לא לוותר, ומעקות ברזל למדרגות פעמים רבות יוסיפו יותר יוקרתיות וחמימות לבית, אנו ממליצים על בטיחות ויציבות רבה יותר ושמים דגש על העיצוב, לכן אנו כאן כדי לסייע ולעצב עבורכם את המעקות ברזל למדרגות שגם יהיו בטיחותיות וגם מרשימים.

אצלנו תוכלו למצוא את מיטב המומחים ואנשי המקצוע שיסייעו עבורכם בעיצוב והכנת מעקות ברזל לבית, העיצובים השונים נעשים בעבודת יד וניתן עליהם לצבוע ולהתאים לבית ולחוץ. תוכלו לראות באתר את העיצובים השונים וכל הסגנונות על מנת להתרשם ולראות שגם כחומר הנחשב מאסיבי ובולט ניתן ליצור ולעצב איתו אלמנטים עדינים המוסיפים עוצמה לבית. 

כאשר מדובר על איכות אנו לא מתפשרים על פחות במיוחד בכל הקשור לבטיחות. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל עיצוב והכנה עבור ביתכם.