סולם נשלף מהתקרה

מחפשים סולם בטיחותי וחזק הנשלף מהתקרה? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

סולם נשלף מהתקרה הוא פתרון מושלם לכל בית עם עליית גג ולכל בניין עם גישה לגג דרך פתח עליון. אנחנו בחברת קו נבון מדרגות מתמחים בפיתוח וייצור של סולמות מתקפלים המספקים מענה למאות לקוחות שלנו באיזורים נרחבים בארץ. הצוות שלנו מביא איתו ידע וניסיון בפיתוח מוצרים איכותיים לעליות גג ולגגות בניינים עם מיטב המהנדסים בתחום. החברה שלנו יכולה לייצר עבורכם את הסולם הטוב ביותר עם גישה נוחה ובטיחותית לעליית הגג. 

מדרגות נשלפות לעליית הגג

סולם מתקפל לגג מביא איתו יתרונות רבים ונחשב לאלטרנטיבה החסכונית ביותר. באמצעות הסולם הנשלף, תוכלו לחסוך במקום ולפתוח את הסולם רק ברגע שאתם צריכים לעלות לעליית הגג. בדרך זו, אתם למעשה מפנים מקום חשוב בבית ושומרים על חלל הבית נקי עם עליית גג סגורה שאפילו כמעט ואינה נראית לעין. סולם מתקפל שאנחנו בחברת קו נבון מדרגות מציעים לכם בנוי בצורה מיוחדת המאפשר לחבר לו מעקה בצד אחד של הסולם לבטיחות מירבית. בנוסף לכך, הסולם שאנחנו פיתחנו הוא למעשה גרם מדרגות הבנוי בצורה של מדרגות המעניקות בטיחות טובה יותר בעלייה לגג של בניין או לעליית גג של הבית.

הזמנת סולם איכותי נשלף 

מתלבטים איזה סוג של סולם לעליית גג יתאים לבית שלכם? רוצים שהצוות שלנו יתאים לכם את הסולם לעליית גג? אנחנו בחברת קו נבון מדרגות מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל מאיתנו את כל האופציות לסולמות נשלפים לגג. אנחנו מפתחים את המוצרים שלנו במפעל מקצועי הממוקם בחולון ומעניקים שירותי התקנה מקצועיים לכל סוגי הגגות ועליות הגג. כאן באתר תוכלו למצוא את הסולמות הנשלפים שלנו המותאמים לגג בקטלוג המוצרים. דרך הקטלוג תוכלו להכיר את הפרוייקטים שלנו בכל רחבי הארץ המיוצרים עבור אנשים פרטיים, חברות, ארגונים, עמותות, רשויות מקומיות ומשרדים ממשלתיים. 

סולם נשלף מהתקרה במחירים מעולים

מעוניינים בהצעת מחיר משתלמת לסולם נשלף מהתקרה? רוצים לנסות את הסולמות האיכותיים שלנו לעליית הגג? אנחנו בחברת קו נבון מדרגות מזמינים אתכם להגיע אלינו למרכז התפעולי המקצועי שלנו בעיר חולון או לתאם איתנו פגישה אצלכם בבית או במשרד שלכם.