שיפוץ בית – גרם מדרגות פיסולי בברזל מושחר

נכנסנו לראשונה לדירת גג ישנה באזור מרכז עם מדרגות רעועות ומתוכננות בצורה לא נכונה ולא מקצועית. בהתאם לדרישות שקיבלנו ולאחר חשיבה ותכנון לדיוק מושלם שיתאים לצרכי הלקוח, הוצאנו תוכניות עבודה עם מספר אופציות לבחירת הלקוח והאדריכלית פינדי.

"לעבוד עם אדריכלית מקצועית ברמה עולמית- זו חוויה בפני עצמה" (אילן נבון).

"כשראיתי את הדופלקס לראשונה ואת גרם המדרגות הרעוע שניצב במרכז החלל, היה לי ברור שב"הפוך על הפוך" אני הולכת להפוך את המדרגות לסוג של פסל סביבתי- יצירת אמנות.

לשמחתי הלקוח עצמו הוא אמן וצייר בחסד עליון ולכן, התחבר מיד לחזון העיצובי ונתן לי יד חופשית לתכנן ולעצב את החלל ככלל ואת המדרגות בפרט.

נתוני המקום הכתיבו בעיה טכנית שלא אפשרה להרחיב את פתח המעבר, עובדה שדרשה מאיתנו יצירתיות רבה על מנת לייצר משהו שיתאים לנתונים הפיזיים של המקום. כדי שיתקבל האפקט המרשים שאליו שאפתי להגיע – היה לי ברור שהמראה הנדרש יהיה דרמטי ונוכח מה שהוביל לבחירת הברזל כחומר והצבע השחור כגוון. רציתי מאד שהמדרגות יתנו תחושה עוצמתית של חוזק וגודל ושאפתי ליחידה אחת גדולה.

היה לי ברור שאדרש לאיש מקצוע מהשורה הראשונה כדי להוציא את החזון לפועל ובעל מקצוע עם ניסיון, ידע טכני ואומץ ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא- מבחינתי, אילן מקו נבון הוא הכתובת!!- ואכן, כמו תמיד, הוא לא אכזב והתמונות מדברות בעד עצמן." (פינדי בן ארי שמאי )

דגם: הייטק מקבילים בשילוב מדרך פלדה ומעקה אטום בחיתוכי לייזר.

אדריכלית: פינדי בן ארי שמאי מ-" פינדי עיצובים"

צילום: נדב פקט

תכנון וביצוע: קו נבון מדרגות בע"מ